Sunday 23 November 2008

Program Pay To Clik bersama bukti bayaran!!!




Assalammualaikum & Selamat sejahtera..
Thankz cos sudi baca...Ramai yang dah tertipu dengan program paid to click yang tak bayar....Saya rasa mungkin anda adalah salah seorang dari mereka...Saya telah lama terlibat dengan program-program macam ni...Anda namakan sendiri...Saya dengan rasa ikhlas ingin memberitahu saudara senarai website yang tak akan bayar walaupun anda dah 10 kali redeem...Buat letih jer....
SILVANAMAIL
IPPOPAIDMAIL
DIAMOND-MAIL
S200EUROMAIL
SBOFFOPAIDMAIL
PTRLAND
CHOBITMAIL
SMAYSTROMAILS dan banyak lagi..
Anda namakan sendiri...Saya telah mendapat nasihat dari kawan saya, sorang pakar tentang bende ni...Kalau betul-betul bayar katanya, baik kita suruh keluarga, saudara mara kite yang masuk, lagi bagus...Walau macamanapun, untuk tidak menghampakan saudara sekelian, saya dengan ikhlas hati,menawarkan saudara website yang benar-benar bayar dan komited tentang user yang join dengan website tu...Saya tak nak paksa saudara untuk percaya pada saya...Saudara lihat bukti payment history attchment dan saksikanlah sendiri... Hanya klik link dibawah utk join....

utk join donkeymail klik link dibawah:

utk join cash-hi:

utk join hits4pay:

utk join clixsense:
utk join owensclickplace:

utk join matrixmails:

utk join easyadbucks:

utk join persianptc:

utk join wordlinx:

utk join neobux:
utk join A.W. Surveys

saya lebih suka dibayar dgn paypal krn mudah utk transfer duit. hanya perlu kad kredit @ debit dan duit akan di transfer ke kad dan boleh dikeluarkan di mana2 mesin ATM.

utk buka akaun PAYPAL sila klik LINK dibawah.

Bagi yg tak tahu cara nak buka akaun Paypal boleh dptkan E-Book Teknik Mudah
http://zarul-teknikmudah.blogspot.com/. Ada diajar cara2 utk buka akaun paypal step by step.

Pada permulaan memang sedikit tapi bila downline anda bertambah komisen yg anda dpt akan bertambah. Apa yg perlu anda lakukan cari downline dan join seberapa banyak yg boleh dan anda akan lihat pendapatan akan bertambah dari 1 dollar ke 100 dollar insyaallah. .....utk mendapatkan lebih duit anda hanya perlu join banyak website dan reffer kpd rakan2 anda utk join.

Terima Kasih krn sudi membaca dan semoga anda berjaya dalam pencarian anda.

p.s: Sebas adalah owner donkeymail, Dong adalah owner easyadbuck
Pendaftaran adalah PERCUMA!!!




No comments:

Post a Comment